افکار ذهن خشمگین

امام صادق عليه السلام : دل، به نوشتن آرام مى گيرد.

  • دنبال چی هستم ؟

    دنبال چی هستم ؟

  • ذهنم داره منفجر میشه

    ذهنم داره منفجر میشه

  • نمیدونم چرا روحیاتم بهم ریخته

    نمیدونم چرا روحیاتم بهم ریخته

  • دل نوشته های تیر ماه

    دل نوشته های تیر ماه

  • آیا من خوبم ؟

    آیا من خوبم ؟

  • زمانی که تو کتابخونه بیکار بودم

    زمانی که تو کتابخونه بیکار بودم

  • سالی که نکوست از بهارش پیداست

    سالی که نکوست از بهارش پیداست

  • صحبت های روزانه (بهمن 97)

    صحبت های روزانه (بهمن 97)

  • صحبت های روزانه (دی 97)

    صحبت های روزانه (دی 97)

  • nothing else matter

    nothing else matter

صحبت های روزانه (دی 97)
  • تاریخ ارسال : جمعه 28 دی 1397
  • بازدید : 63 مشاهده
مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
بیخیال